Distances līgums
Distances līgums,kura saturu nosaka Patērētāju tiesību aizsardzības likums un MK 2002.gada 28. maija noteikumi nr. 207 "Noteikumi par distances līgumu"
tiek noslēgts latviešu valodā starp:
1)Zs Kalna Dãrzi LV44101034238" Plūmītes" Drabešu pagasts Amatas novads un
2) fizisku vai jurixisku personu- klientu, kurš veic pirkumu internetveikalā "kalnadarzi.lv"
Klients, veicot pasūtījumu internetveikalā, apstiprina, ka ir iepazinies ar līgumu un piekrīt tā noteikumiem.
Pasūtījumu komplektēšana un noformēšana
1. Atlasot preces un veicot pasūtījumu pirms maksāšanas, lūdzam sagaidīt apstiprinājumu vai visas pasūtītās preces nepieciešamos daudzumos ir pieejamas uzreiz pasūtījuma komplektēšanai un piegādes noteikumu precizēšanai. Pēc pasūtīšanas, Jūs uz norādīto e-pastu un/ vai telefoniski saņemsiet apstiprinājumu par pasūtīto preci.
2. Visas preču cenas ir norādītas ieskaitot pievienotās vērtības nodokli. Preču piegādes izmaksas piegādei uz pakomātu nav iekļautas cenā.
Maksājuma mērķī lūdzu norādiet rēķina numuru un datumu.
1. Norēķinu kārtība
1.1. Pasūtījums piegādei uz pakomātu tiek izpildīts tikai pēc pasūtījuma apmaksas apstiprinājuma saņemšanas no bankas.
1.2. Par precēm un pakalpojumiem var norēķināties ar internetbankas starpniecību uz ZS " Kalna Dārzi " norēķinu kontu. Pārskaitījumu veicat no sava konta. Pēc apstiprinājuma no bankas, tiek veikta preču piegāde
Norēķinu konts:
ZS Kalna Dārzi
Reģ.nr. 44101034238
Konts: LV84HABA0551034244161
Banka: AS SWEDBANK
Kods: HABALV227
2. Preču piegāde
2.1 Izdarot pirkumus mūsu e-veikalā, prece tiek nosūtīta uz Jūsu norādīto pakomātu.
- Preces piegāde ar pakomāta “Omniva” starpniecību
Adreses lauciņā norādiet vēlamo pakomāta Omniva atrašanās vietu . Piegādes izmaksas pa Latviju 3.00 EUR.
2.2. Piegādes termiņu skaita no nākamās darba dienas pēc pasūtījuma apmaksas.
2.3. Pasūtījuma sagatavošana un izsūtīšana uz pakomātu notiek 3 darba dienu laikā.
3. Atbildība
3.1. Pircējs ir atbildīgs par informāciju, kuru viņš sniedz veicot pasūtījumu. Ja adresāta dati ievadīti kļūdaini vai neprecīzi, pārdevēju nevar vainot preces nepiegādāšanā.
3.2. Strīdīgos jautājumus starp pārdevēju un pircēju jācenšas atrisināt pārrunu ceļā, ja tas nav iespējams, tad strīdus risina atbilstoši Latvijas Republikas likumdošanai.
Neskaidrību vai jautājumu gadījumā lūdzam kontaktēties ar mums darba dienās no plkst. 10:00-16:00.
ATTEIKUMA TIESĪBAS:
Klientam ir tiesības atgriezt saņemtās Preces 14 dienu laikā pēc preces saņemšanas, nosūtot preces uz zs Kalna Dārzi faktisko adresi: "Liepkalni" Drabešu pagasts Amatas novads LV-4139.
Atgriežot preci,klients sedz visus ar atgriešanu saistītos izdevumus.
Ja klients izmanto atteikuma tiesības nekvalitatīvas preces, ražošanas defekta gadījumā vai nepareizas preces piegādes gadījumā visus ar piegādi saistītos izdevumus sedz zs Kalna Dārzi.
Klientam ir tiesības par atgriezto preci saņemt atpakaļ visus viņa veiktos maksājumus ar nosacījumu, ka:
-prece nav lietota untā ir oriģināliepakojumā;
-klients atgriež preču piegādes pavadzīmi;
-samaksa par atgrieztajām precēm tiek pārskaitīta 30 kalendāro dienu laik no brīża, kad klients iesniedzis rakstisku pieteikuma vēstuli uzņēmuma e-pastā.
Preču atgriešanas gadījumā preču piegādes izmaksas netiek atmaksātas.
GARANTIJAS NOTEIKUMI
Katram produktam uz etiķetes būs norādīts datums, līdz kuram produktu ieteicams izlietot, kā arī uzglabāšanas režīms, kuri kalpo arī kā garantijas termiņš.